شبی که قرار شد زن و مرد تولیدم کنند قرار بود یک "آدم" به وجود آید...متاسفم یک "کرم" تولید شد نه از هیچ نوع دیگر کاملا یک کرم تولید شد از نوع کرم های خاکی معمولی!
وقتی زن و مرد سعی کردند فکر کنند که عین یک جفت معمولی در سرتاسر کره خاکی یک هم آغوشی طبیعی انجام خواهند داد تا یک انسان طبیعی پدید آید دقیقا در همین لحظه، از تمام کوشش یک اسپرم سمج و ترکیدن یک تخمک پخمه یک کرم لزج شکل گرفت و از رحم خارج شد...
و پس از آن تنها هر روز و هر روز تلقین کردیم ما "آدمیزادیم"...حتی در میان حقیقت کابوس های شبانه باورمان نشد که تنها یک "کرمیم"،از همان ابتدا یاد گرفتیم چطور در هم بلولیم ،سالهای سال در هم لولیدیم نه در سطح زمین ،در لایه های تاریک و نمورو ساکت زیر زمین کور و کر وکودن تنها به هم لولیدیم...
+ نوشته شده در یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۱ ق.ظ توسط نیلوفر
|
این وبلاگ حاصل نوشته های روزانه ی یک شهروند-هنرمند است.